.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حکایت خودروهای بدون ترمز نمایندگان

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروهایی که مجلس در اختیار نمایندگان گذارده، ایمنی کافی نداشته و حادثه‌ساز هستند.

سید محمد بیاتیان، نماینده بیجار و حسن‌آباد در پی واژگونی اتوموبیل یکی از نمایندگان مجلس به باشگاه خبرنگاران گفت: خودروهایی که مجلس در اختیار نمایندگان گذارده، ایمنی کافی ندارند و حادثه‌سازند. اتومبیل‌هایی که توسط مجلس در اختیار نمایندگان گذارده شده‌اند، جز تصادف و دردسر سودی برای نماینده‌ها نداشته است.

عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: این موضوع را چندین بار مطرح کرده و حتی از طریق گروه خودروسازی ایرانی نیز پیگیری کردم، ولی نتیجه‌ای نداشت؛ اما به دلیل نداشتن ایمنی کافی و حادثه‌ساز بودن این نوع اتومبیل‌ها بجد این موضوع را در کمیسیون پیگیری می‌کنیم.

نماینده بیجار و حسن‌آباد در ادامه گفت: ما که نمایندگان ملتیم، نتوانستیم جوابی از سوی مسئولان مربوطه داشته باشیم؛ بنابراین، مردم قطعا از این موضوع رنج می‌برند.

بیاتیان در پایان گفت: اتومبیلی که ۳۲ میلیون تومان قیمت داشته و در اختیار نمایندگان بوده، چیزی به نام ترمز ندارد! و البته گفته می‌شود ترمز آن ABS است ولی هرگز این ترمز کارساز نیست.

گفتنی است: شب گذشته (چهارشنبه ‌شب یکم آذر ماه) الله‌وردی دهقانی، نماینده ورزقان در حالی که با اتوموبیل خود رهسپار حوزه انتخابیه بود، در نزدیکی شهر تبریز دچار سانحه شده و متأسفانه دختر، پسر و همسر خود را از دست داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 آذر 1391
آقای سردبیر 95درصد از جامعه همین خودرو ها ی تولید داخل حتی بدون ABS دارن استفاده میکنند
نا شناس 2 آذر 1391
مگر همین شما نمایندگان نالایق نبودید که با رانت خواری جلوی کاهش عوارض واردات خودرو را گرفتید؟؟؟ خوب یک دفعه هم این ماشینهای مزخرف تولید داخل جون خود شما و زن و بچه تون رو بگیره تا بفهمین یه من ماست چقدر کره دارنه .... اره برار
نا شناس 2 آذر 1391
این ماشینا رو بدین مردم سوار شن خودتون ماشین خارجی سوار بشین
گور پدر مردم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.